ELTEMiProstě vše kolem betonu . Tak to jsme my.
XCopyright 2000 - 2013 ELTEMIX s.r.o. si vyhrazuje veškerá práva k obsahu těchto internetových stránek, především práva autorská, osobnostní, práva související s vlastnictvím ochranných známek a případně veškerá další související práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ELTEMIX s.r.o., především z těchto internetových stránek je bez předchozího výslovného písemného souhlasu ze strany ELTEMIX s.r.o. výslovně zakázáno.
XVše kolem betonu .
ELTEMIX s.r.o. Pavlouskova 4439/22 708 00 Ostrava - Poruba Česká republika IČ: 25363948
Martin Hartman jednatel společnosti tel.: +420 596 967 867 fax: +420 596 911 777 mob: +420 605 249 025 e-mail: eltemix@tiscali.cz
REFERENCE KE STAŽENÍ VIDEO KONTAKTVše kolem betonu .
NOVINKY ÚVOD OBALOVANÝ ASFALT ČERPADLA BETONU RECYKLAČNÍ ZAŘÍZENÍ ZÁSOBNÍKY KAMENIVA BETONÁRNY ELTEMiVše kolem betonu .
Linka na výrobu studené obalové asfaltové směsi Studená asfaltová směs je směs kvalitního drceného kameniva předepsané křivky zrnitosti a pojiva LIGUAFALT, ASFALTON od českého vlastníka technologie nebo od jiného výrobce. Přísada dodává směsi vlastnosti umožňující dlouhodobé skladování, její snadnou zpracovatelnost i za nepříznivých povětrnostních podmínek při teplotách až do – 10° C. Směs je vyráběna na mísírně studené obalované směsi MS typ 1200/800, kterou dodaly firmy BAEST, a.s. a ELTEMiX s.r.o., dle průkazných zkoušek v předepsaných teplotách a po vychlazení je směs dodávaná volně ložená, nebo v pytlích s potiskem o hmotnosti 25 kg. Studená asfaltová směs umožňuje úsporné provádění výsprav výtluků a drobných oprav asfaltových povrchů za nepříznivých povětrnostních podmínek, jako za deště, sněhu, náledí a mrazu v teplotách do -10° C. Celoroční uplatnění nachází směs při provádění prací malého rozsahu, zejména pak na větší vzdálenosti, opravy po překopech inženýrských sítí, výškové úpravy silničních armatur, nájezdy a další drobné úpravy. Vždy je třeba počítat s tím, že směs zůstává déle plastická neb asfaltové pojivo obsahuje ředidlo, které musí odvětrat a vstřebat se do okolí opravovaného místa. Tím, že ředidlo naruší bezprostřední okolí výtluku, dojde k vodotěsnému spoji v opravovaném místě. Není tak třeba použití spojovacího nátěru, ani následnému zatření pracovní spáry. Je třeba dodržovat zásadu, že studená asfaltová směs je vhodná pouze pro opravy malého rozsahu (do 1 m2) a na plochy většího rozsahu jako jsou např. vjezdy do garáží, je nutné použít horkou asfaltovou směs. Rovněž směs není vhodná k aplikaci do míst extrémně namáhaných pomalou a dobrzďující dopravou, nebo provozem vysokozdvižných vozíků. Při opravách překopů je třeba dodržet tloušťku konstrukce asfaltového krytu. Efektivnost Skladování směsi je nenáročné, volně loženou směs i pytlovanou směs lze skladovat. Studená asfaltová směs umožňuje úsporné provádění oprav výtluků a prací malého rozsahu s možností úplného využití nakoupené směsi. Pro lepší zpracovatelnost směsi při nízkých teplotách doporučuje výrobce ponechat potřebné množství směsi cca 8 – 12 hodin před použitím v temperovaném prostředí (zatepleném skladu, na korbě vozu v garáži). Po provedení opravy lze na opravené místo ihned pustit provoz. Při provádění oprav je třeba menšího počtu pracovníků. Lze využít pracovních sil a mechanizmů mimo hlavní stavební sezonu. Rovněž je výhodné provádění drobných oprav touto směsí na frekventovaných vozovkách v době, kdy není k disposici teplá balená (v noci nebo víkendu). Před aplikací směsi není nutné frézování, zařezáváni hran, není třeba spojovací nátěr, ani následné zatření spáry. Opravy lze provádět i na velké vzdálenosti a na práce malého rozsahu, aniž by docházelo ke zhoršování kvality prováděných oprav. Na rozdíl od drobných oprav prováděných teplou obalovanou směsí, není zde určena žádným technologickým předpisem doba potřebná pro její aplikaci. Odpadají náklady a prostoje spojené s každodenním zajížděním pro teplou obalovanou směs na obalovnu. Možnost provádění drobných oprav vozovek v zimním období řeší problémy s včasným prováděním oprav. Působí preventivně, neb dokáže zamezit dalšímu pokračování poruchy ve vozovce a tím snižuje škody na vozovkách a následně i na motorových vozidlech. Zásady pro aplikaci směsi Opravované místo není třeba předem upravovat frézováním, zařezáváním, nevyžaduje spojovací, ani uzavírací nátěr. Z opravovaného místa je třeba odstranit zbytky rozpadlých povrchů, provést řádné očištění od mechanických nečistot nejlépe stlačeným vzduchem, postačí důkladné vymetení místa koštětem. Směs je třeba rozprostírat v tloušťkách od 30 mm do 50 mm s navýšením nad okolní terén o 20 až 30 mm podle tloušťky vrstvy. Po rozprostření směsi je třeba ji řádně zhutnit pěchem, vibrační deskou nebo ručním válečkem. Platí zásada, že čím vyšší teplota prostředí, tím je třeba více hutnit. Při provádění oprav hlubších výtluků, zejména pak překopů, je nutné směs pokládat po vrstvách max. tloušťky 50 mm s následným zhutněním každé vrstvy zvlášť. Pozor! Vždy je třeba dodržet původní tloušťku konstrukce v opravovaném místě a opravu provádět minimálně ve dvou vrstvách! Po provedení opravy lze následně pustit provoz. Doporučení výrobce Pro docílení kvalitní opravy je nutné řádné očištění opravovaného místa a důkladné hutnění aplikované směsi! Pro odstranění počáteční lepivosti je vhodné provedenou opravu pohodit prachovou frakcí kameniva. Studená asfaltová směs není vhodná pro úpravy a opravy ploch pojížděných vysokozdvižnými vozíky, ani pro místa extrémně zatěžovaná pomalou a dobrzďující dopravou. Rovněž směs není vhodná na opravy ploch v rozsahu několika m2, jako jsou vjezdy do garáží. Zde při počáteční plastičnosti provedené úpravy v prvních dnech dochází při vjíždění vozidel se současným točením k projíždění kolejí. Za nepříznivých povětrnostních podmínek nedoporučuje výrobce nahřívání směsi nebo opravovaného místa otevřeným plamenem! Pro snadnější zpracovatelnost postačí ponechat směs před aplikací v temperované garáži přes noc. Životnost Práce prováděné aplikací směsi, jsou-li provedeny dle pokynů výrobce, vykazují minimálně stejnou životnost jako při použití směsí obalených za tepla asfaltem 70-100 v optimálních podmínkách. Ekologie Studená obalovaná směs byla podrobena předepsaným zkouškám. Zkoušky prokázaly, že směs nemá negativní vliv na kvalitu vody, ani na další složky životního prostředí. Rovněž hlavní hygienik vydal souhlasné stanovisko k používání směsi. Kvalita Studená obalovaná směs je vyráběna na základě Průkazných zkoušek a Technologických pokynů. Kontrolní zkoušky z výroby provádí akreditované laboratoře přímo na místě. Je kontrolováno množství asfaltu, křivka zrnitosti kameniva, zkouška přilnavosti a zkouška zpracovatelnosti směsi při teplotě -10 ° C.
STUDENÁ OBALOVÁ ASFALTOVÁ SMĚS O NÁS